czwartek, 22 lutego 2018

Jadłospis 26.02.2018 - 02.03.2018


data
śniadanie
II śniadanie
obiad
26.02.
2018
Samodzielne bułeczki śniadaniowe z masłem, jaja, krakowska z drobiu, pomidor, ogórek, szczypior, dżem, mleko waniliowe
Sok z marchwi 100%
wafle mace
jabłka
Zupa pomidorowa z ryżem na kurczaku z ziel, pietr, naleśniki z serkiem mascarpone z wanilią,
marchewka junior do chrupania
27.02.
2018
Chleb mieszany z masłem, pasta z jaj ze szczypiorem, miód lipowy, sałata papryka, rzodkiewka, pomidor, kabanosy, kawa na ml.
Gofry z bitą śmietaną
mandarynki


Zupa ziemniaczana z borowikami z ziel, pietr,
schab duszony ze śliwką ziemniaki z koprem, kapusta czerwona z jabłkiem,
28.02.
2018
Bułka paryska
z masłem, pasta z makreli, rzodkiewka, ser wędzony, dżem
ogórek kwaszony, pomidor, mleko
Kaszka manna
z malinami
pomarańcze
Zupa brokułowa na biodrówce z ziemniakami i ziel, łazanki z kapusta kwaszoną, pieczarkami i wędliną podwawelską,
kalarepka do chrupania
01.03.
2018
Chleb mieszany z masłem, szynka Małgorzaty, pasta twarogowa, pomidor, rzodkiewka, miód, zupa mleczna płatki gryczane
Jogurt naturalny z bananami,
ciastka
jabłka


Zupa cebulowa na żeberkach z grzankami i ziel, pietr, gulasz wołowy z ligawy, kasza gryczana z koprem, ogórek kwaszony, mieszanka meksykańska
02.03.
2018
Chleb mieszany z masłem, polędwica łososiowa, ser żółty królewski, dżem jagodowy pomidor, ogórek, sałata
rzodkiewka, kakao
Drożdżówka z owocami,
(wypiek własny)
jabłka
Zupa szrekowa z jajem i ziemniakami na żeberkach z ziel, pietr, śledź w sosie smietanowo jogurtowym z warzywami, ziemniaki z koprem,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz