czwartek, 14 czerwca 2018

Jadłospis 18.06.2018-22.06.2018

data
śniadanie
II śniadanie
obiad
18.06.
2018
Chleb mieszany z masłem, samodzielne, sałata, pomidor, szczypior, ,
ser żółty, dżemiki, szynka babuni, mleko
Sok jabłkowy 100%
wafle
winogrono


Zupa jarzynowa z koprem i ziemniakami na kurczaku, makaron tagliatelle z sosem
pomidorowo – mięsnym
z wędliną francuską
19.06
2018
Chleb mieszany z masłem, miód, serek puszysty ze szczypiorem, rzodkiewka, jaja, miód, zupa mleczna
zacierki
Gofry z dżemem
jabłko
Zupa ziemniaczano grzybowa na biodrówce z ziel, gołąbki z kasza gryczaną, sos pomidorowy, ziemniaki z koprem,
20.06.
2018
chleb mieszany z masłem, parówki z szynki na ciepło z ketchupem, rzodkiewka, dżem sałata, pomidor,
kawa na mleku
Bułka z masłem czosnkowym
jabłko
Barszcz biały na żeberkach z ziemniakami i ziel, pietr,
ryż jaśminowy na sypko z sosem jogurtowym i truskawkami, kalarepka
21.06.
2018
chleb wieloziarnisty z masłem, pasta z makreli, ogórek, pomidor, ser topiony, sałata, szczypior,
dżem, kawa na mleku
Galaretka owocowa
brzoskwinie
Krupnik na biodrówce z ziemniakami z ziel, pietr
kotlet drobiowy, ziemniaki purre z koprem, mizeria ze śmietaną i jogurtem z koprem
22.06.
2018
Chleb mieszany z masłem, pasta z jaj ze szczypiorem, miód, łosoś wędzony, pomidor, szynka z indyka
ser żólty, bawarka
Jogurt truskawkowy
(wyrób własny)
wafle,
banan
Zupa dyniowa na kurczaku z ziel, i wędliną, paluszki rybne z fileta sos chrzanowy, bukiet warzyw, ziemniaki purre z koprem,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz