czwartek, 13 września 2018

Jadłospis 17.09.2018 - 21.09.2018

data
śniadanie
II śniadanie
obiad
17.09.
2018
chleb mieszany z masłem, szynka od szwagra, sałata, miód pomidor, ser żółty
kawa na mleku
Sok ananasowy
kruche ciastka
Zupa pomidorowa na żeberkach z ryżem i ziel, makaron świderki z sosem truskawkowym,
kalarepka do chrupania
18.09.
2018
Pieczywo mieszane z masłem, dżem, pasta twarogowa, pasztet z gęsi ze śliwkami, ogórek, szczypior, kakao
Budyń waniliowy
Zupa fasolowa na biodrówce z ziemniakami i ziel,
gołąbki z szynki w sosie pomidorowym, ziemniaki purre z koprem
19.09.
2018
Chleb mieszany z masłem, dżem, pasta z makreli z rzodkiewką, sałata, ser żółty,
ogórek, pomidor,
mleko
kaszka manna
z truskawkami
jabłko
Zupa ogórkowa na kurczaku z ziel, pietr, i ziemniakami
gulasz z fileta z indyka, kasza jaglana z koprem,
marchewka z kostce
20.09.
2018
Chleb mieszany z masłem, polędwica, pasta z twarogu ze szczypiorem, miód, rzodkiewka, zupa mleczna płatki kukurydziane
Deser twarogowo owocowy
winogrono
Zupa szpinakowa na szynce westfalskiej z ziemniakami i ziel,pietr
leczo warzywne z wędliną, ryż jaśminowy na sypko
kalarepka do chrupania
21.09.2018
Chleb mieszany z masłem, schab kołodzieja, ser topiony, pomidor, ogórek, sałata, szczypiorek, pomidor, sałata, dżem
bawarka
Ciasto marchewkowe
banan
Kapuśniak z kiszonej kapusty na kurczaku z ziel pietr. pulpety rybne z fileta w sosie koperkowym, ziemniaki purre z koprem, groszek z marchewką z ziel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz