czwartek, 19 kwietnia 2018

Jadłospis 23.04.2018 - 27.04.2018

data
śniadanie
II śniadanie
obiad
23.04.
2018
Samodzielne chleb mieszany z masłem, miód, dżem szynka od szwagra szczypior, sałata, ogórek, jaja pomidor, kakao
Sok marchwiowo
jabłkowy 100%
ciastka
winogrono
Krupnik na kurczaku z ziemniakami i ziel, pietr makaron fettucine ze szpinakiem i żółtym serem, kalarepka
do chrupania
24.04
2018
Chleb mieszany z masłem, ser żółty, pasta z jaj ze szczypiorem, miód pomidor, ogórek,
zupa mleczna zacierki
gofry z bitą śmietaną
gruszki
Zupa grochowa na wędzonce z majerankiem bitki wołowe, kasza gryczana biała, ogórki kwaszone z cebulką
25.04.
2018
Chleb mieszany z masłem, pasta twarogowa z koprem, sałata pomidor, ogórek rzodkiewka, polędwica z indyka, papryka
kawa na mleku
Rogal z makiem z masłem
jabłka
Zupa jarzynowa na kurczaku z ziemniakami i ziel pietr, kurczak w potrawce, zółty ryż parboiled na sypko, groszek z marchewką z ziel, pietr,
26.04
2018
Chleb wieloziarnisty z masłem, jaja, pasztet z drobiu, papryka, sałata szczypior, pomidor,
rzodkiewka, miód,
bawarka
Galaretka agrestowa
kiwi
Zupa rybna z miruny z lanymi kluskami i z ziel, kotlety duszone, ziemniaki purre z koprem, surówka z czerwonej kapusty z jabłkiem
27.04.
2018
chleb mieszany z masłem, ser żółty, szynka krucha, dżem, sałata, papryka, pomidor, ogórek,
mleko
Drożdżówka z wiśniami
(wypiek własny)
banan
Zupa dyniowa na wędlinie z ziel, pietr, śledź w sosie śmietanowo jogurtowym z warzywami, ziemniaki purre z koprem,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz