czwartek, 17 maja 2018

Jadłospis 21.05.2018-25.05.2018

data
śniadanie
II śniadanie
obiad
21.05.
2018
Samodzielne chleb mieszany z masłem, szynka Maryny, jaja, dżemiki, miodziki, papryka, ogórek, sałata,
mleko waniliowe
Sok z ananasa 100 %
ciastka
Zupa serowa z grzankami i z ziel pietr,
gulasz z indyka z wedliną w sosie myśliwskim, kluski gnochi, sałatka z ogórków kwaszonych
22.05.
2018
Chleb mieszany z masłem, ser wędzony, polędwica, dżem, sałata, rzodkiewka, pomidor,
kawa na mleku
Kisiel ze śmietaną
suszone owoce
Zupa fasolowa z ziemniakami i z ziel
pulpety mielone z pieczarkami, ziemniaki z ziel, mizeria z koprem
23.05.
2018
Chleb mieszany z masłem, pasta z jaj sałata, ogórek, pomidor, dżem, rzodkiewka,
zupa mleczna płatki owsiane
Bułeczki z masłem
winogrono
Zupa grochowa z ziemniakami na wędzonce z wedliną, risotto wołowe z ryżem sosem pomidorowym
i warzywami
24.05.
2018
Chleb mieszany z masłem, szynka z komina, łosoś wędzony, dżem morelowy, rzodkiewka, ogórek, sałata, bawarka
Serki homogenizowane
gruszki
botwinka z ziemniakami na kurczaku z ziel,
pierogi leniwe z cynamonem, cukrem
i masłem, kalarepka do chrupania
25.05.2018
Bułki grahamki z masłem, polędwica,
pasta twarogowa ze szczypiorkiem, dżem, ser żółty, rzodkiewką, pomidor, ogórek, herbata
Galaretka owocowa
banan
Zupa z soczewicy zielonej na żeberkach z ziemniakami i ziel, filety rybne duszone, ziemniaki purre z koprem, młoda, biała, kapusta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz