czwartek, 6 września 2018

Jadłospis 10.09.2018-14.09.2018

data
śniadanie
II śniadanie
obiad
10.09.
2018
Chleb mieszany z masłem, szynka gotowana, ser żółty miód, rzodkiewki, pomidor, ogórek, kakao
Sok ananasowy
100 %
ciastka kruche
winogrono
Zupa gulaszowa z ziel i ziemniakami, placki ziemniaczane z serkiem mascarpone, kalarepka
11.09.
2018
Chleb mieszany z masłem, szynka z indyka, twarożek ze szczypiorem, pomidor, ogórek kiszony, papryka,
kawa na mleku
Budyń waniliowy
z malinami
gruszki
Zupa zagraj na szynce westfalskiej z ziel, pietr, duszony udziec z indyka, kasza jęczmienna z koprem
buraczki gotowane
12.09
2017
Bułki grahamki z masłem, parówki z szynki na ciepło, pomidor, rzodkiewka, szczypior, łosoś wędzony, sałata, papryka, bawarka
Zapiekanka na bułce paryskiej z szynką i ketchupem
banan
Zupa brokułowa na kurczaku z ziel, pietr, i ziemniakami
żółty ryż paraboliczny na sypko, gyros z kurczakiem, sałata z sosem czosnkowym
13.09.
2017
chleb mieszany z masłem, pasta z makreli wędzonej, szczypior, sałata, papryka, pomidor, ser żółty, ogórek
mleko
Drożdżówka z jabłkami
(wypiek własny)
borówki
Zupa pieczarkowa z makaronem penne i ziel,
kotlet schabowy duszony, ziemniaki purre z koprem
bukiet warzyw na parze
14.09.
2017
Chleb mieszany z masłem, polędwica z indyka, sałata
ser żółty, pomidor, ogórek,
rzodkiewka, zupa mleczna płatki gryczane
Jogurt owocowy
(wyrób własny)
brzoskwinie
Barszcz biały z ziemniakami i ziel, pietr, na biodrówce
filet z dorsza w panierce, ziemniaki purre z koprem,
surówka z kiszonej kapusty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz