czwartek, 5 kwietnia 2018

Jadłospis 09.04.2018 - 13.04.2018

data
śniadanie
II śniadanie
obiad
09.04.
2018
Samodzielne chleb mieszany z masłem, jaja, ser żółty, sałata, pomidor, ogórek, szczypior, miód, dżem, mleko
Sok ananasowy
100%
ciastka kruche
mandarynki


Kapuśniak z kiszonej kapusty na kurczaku z ziel, makaron pene
z sosem mięsno pomidorowym, kalarepka
10.04.
2018
Chleb mieszany z masłem, pasta z makreli z ogórkiem pasta twarogowa, pomidor, sałata rzodkiewka, kiełki
kawa na mleku
Kisiel żurawinowy ze śmietaną
jabłko
Barszcz czerwony na żeberkach z ziemniakami i ziel Gulasz z szynki wieprzowej, ziemniaki z koprem, marchewka junior
11.04.
2018
chleb mieszany z masłem, szynka z indyka, ser żółty, rzodkiewka pomidor, dżem, kiełki
bawarka
Rogale z dżemem
banan


Krupnik kujawski na żeberkach z ziel pietr, pulpety w sosie koperkowym, ziemniaki purre z koprem, bukiet warzyw
12.04.
2018
chleb mieszany z masłem, pasta z jaj ze szczypiorem,ser żółty, rzodkiewka pomidor, miód, koreczek szynki, kakao
Budyń karmelowy
jabłko
Zupa jarzynowa na biodrówce z ziel pietr, kasza jaglana z sosem jogurtowym i truskawkami
kalarepka do chrupania
13.04.
2018
Chleb mieszany z masłem, dżem, pasta twarogowa, ogórek rzodkiewka, szynka Małgorzaty, pomidor,
kawa na mleku
Jogurt bananowy
winogrono
Zupa pomidorowa z ryżem i ziel, pietr, na kurczaku, duszony filet z dorsza, ziemniaki purre z koprem, sałata ze śmietaną

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz