czwartek, 12 kwietnia 2018

Jadłospis 16.04.2018 - 20.04.2018

data
śniadanie
II śniadanie
obiad
16.04.
2018
Samodzielne, chleb mieszany z masłem, miód, szynka,jaja sałata,dżem, ogórek, pomidor, papryka
kakao
Sok jabłkowy
wafle ryżowe
Barszcz biały na kurczaku z ziel, pietr i ziemniakami, placki ziemniaczane z serkiem mascarpone
karotka do chrupania
17.04
2018
Chleb mieszany z masłem, miód, ser wędzony, ogórek kwaszony, pomidor, sałata, rzodkiewka zupa mleczna płatki orkiszowe
Deser twarogowo malinowy
jabłko
Zupa pomidorowa z ryżem na kurczaku z ziel, pietr gulasz z szynki wieprzowej z dynią i fasolą w sosie własnym, kluski gnochi
pomidor z cebulką
18.04.
2018
Chleb mieszany z masłem, dżem, parówki z szynki na ciepło, pomidor, rzodkiewka, sałata
bawarka
Bułki z masłem czosnkowym
pomarańcze
Zupa ogórkowa ze świeżych ogórków z ziemniakami i z ziel kasza jaglana z sosem jogurtowo malinowym
kalarepka
19.04
2018
Chleb wieloziarnisty z masłem, szynka, pasta twarogowa,
ze szczypiorem ogórek kwaszony,
kawa na mleku
Deser waniliowy
banany
Zupa ziemniaczana na biodrówce z ziel, gołabki z ryżem w sosie pomidorowym ziemniaki purre z koprem, jabłko
20.04.
2018
chleb mieszany z masłem, miód, pasta z jaj, serek topiony, pomidor, ogórek, sałata, papryka
mleko
Jogurt truskawkowy
(wyrób własny)
herbatniki
mandarynki
Zupa pieczarkowa na żeberkach z ziel
i ziemniakami
ryba po grecku z warzywami, ziemniaki z koprem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz