czwartek, 1 lutego 2018

Jadłospis 05.02.2018 - 09.02.2018

Znalezione obrazy dla zapytania gify jedzenie
data
śniadanie
II śniadanie
obiad
05.02.
2018
Samodzielne chleb mieszany z masłem, szynka z indyka, jaja miodziki, sałata, pomidor, ogórek kawa na mleku
Sok z jabłek
100 %
wafle mace


Żurek na kurczaku z białą kiełbasą i ziel,
placki ziemniaczane
z serkiem mascarpone, z wanilią, kalarepka
do chrupania
06.02.
2018
Chleb mieszany z masłem, pasta z jaj ze szczypiorem, papryka, ogórek, rzodkiewka, zupa mleczna płatki owsiane z otrębami
Budyń waniliowy z truskawkami
gruszki
Zupa czosnkowa na biodrówce z grzankami i ziel pietr. Udziec z indyka panierowany ziołami z warzywami kolorowy makaron,
07.02.
2018
Bułki z masłem, metka łososiowa, twarożek z rzodkiewką, miód lipowy, sałata, ogórek
pomidor,
kakao
Galaretka owocowa
winogrono


Zupa ogórkowa na indyku z ziemniakami i ziel, pulpety nadziewane pietruszką, ziemniaki purre z koprem, mizeria z kiełkami rukoli
08.02.
2018
Bułka paryska z masłem, pasta twarogowa ze szczypiorem, dżem wiśniowy, ogórek,
bawarka
Pączki z malinami
banan
Rosół wołowo drobiowy z ziel i makaronem świderki,
pierogi z serem ze śmietaną , marchewka junior
09.02.
2018
chleb wieloziarnisty z masłem, szynka Małgorzaty, ser żółty, rzodkiewka, miód, ogórek, pomidor, szczypior, sałata
mleko waniliowe
Soczki 100 %
owoce suszone,
ciastka zbożowe


BAL KARNAWAŁOWY
Pomidorowa z ryżem na kurczaku z ziel, pietr, paluszki rybne z fileta, ziemniaki purre z koprem, surówka z kwaszonej kapusty z rukolą i koprem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz