czwartek, 8 lutego 2018

Jadłospis 12.02.2018 - 16.02.2018

Znalezione obrazy dla zapytania gify jedzenie


data śniadanie II śniadanie obiad
12.02.
2018
Zupa mleczna płatki gryczane, chleb mieszany z masłem, miód, twarożek szczypior, ogórek, pomidor, sałata, Batonik zbożowo owocowy
winogrono
Zupa jarzynowa na kurczaku z ziemniakami i ziel, kotlety mielone nadziewane pieczarkami
buraczki tarte, ziemniaki purre z ziel pietr,
13.02
2018
Chleb mieszany z masłem, parówki z szynki na ciepło z ketchupem, pomidor, sałata, kakao Kaszka manna z brzoskwiniami
mandarynki
Zupa brokułowa na kurczaku z grzankami i z ziel, pietr, makaron farfalle z truskawkami i twarogiem, kalarepka
14.02.
2018
Bułki grahamki z masłem, szynka, ser żółty, pomidor, dżem, ogórek, pomidor, sałata, mleko Sok pomarańczowy
wafle ryżowe
banan
Barszcz czerwony z makaronem i ziel pietr, pierogi leniwe z masłem cynamonem i cukrem,
ogórek kwaszony
15.02
2018
Chleb wieloziarnisty z masłem, pasta twarogowa z ziołami pasta z jaj ze szczypiorem, sałata
rzodkiewka, bawarka
Kisiel ze śmietaną
owoce mieszane
Zupa pomidorowa z ryżem na żeberkach z ziel, pietr, gulasz wieprzowy, marchewki mini, fasolka żółta,
krokiety ziemniaczane
16.02.
2018
chleb mieszany z masłem, polędwica z indyka, miód lipowy, pomidor, szczypior, ogórek, sałata,
kawa na mleku
Budyń czekoladowy
jabłko
Grochówka na wędlinie, jaja w sosie śmietankowym, ziemniaki purre z koprem, marchewka
z groszkiem z ziel, pietr,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz