czwartek, 23 sierpnia 2018

Jadłospis 27.08.2018 - 31.08.2018

data
śniadanie
II śniadanie
obiad
27.08.
2018
Chleb mieszany z masłem, szynka Małgorzaty,sałata, jaja, pomidor, ogórek,
rzodkiewka,
mleko
Budyń czekoladowy
ze śmietaną,
jabłko
Zupa z fasoli szparagowej ziel, na kurczaku z ziemniakami
makaron penne z sosem jogurtowo-truskawkowym
kalarepka do chrupania
28.08.
2018
Pieczywo mieszane z masłem, miód, papryka polędwica drobiowa, ogórek kwaszony, ser żółty, pomidor,
kakao
Pianka śmietanowo owocowa
(wyrób własny)
borówki
Kapuśniak z młodej kapusty z ziemniakami i ziel pietr. na kurczaku bitki z fileta z indyka, ziemniaki z koprem surówka z czerwonej kap.
29.08.
2018
Chleb mieszany z masłem, dżem truskawkowy, pasta rybna, szynka, ogórek, sałata, pomidor, zupa mleczna płatki kukurydziane
Sok ananasowy,
wafelek
jabłko
Zupa brokułowa na kurczaku z ziemniakami i z ziel , pietr,
gulasz z szynki, ziemniaki purre z koprem
buraczki czerwone po staropolsku
30.09.
2018
Chleb mieszany z masłem, parówki z szynki na ciepło z ketchupem, sałata, rzodkiewka, pomidor, kawa na mleku
Kisiel wiśniowy
winogrono
krupnik z ziemniakami i z ziel pietr, na żeberkach, bigos z młodej kiszonej kapusty z wędliną i szynką westfalską, ziemniaki purre
31.08.
2018
chleb mieszany z masłem, pasta twarogowa ze szczypiorem, pomidor, szczypior, ogórek małosolny,sałata, bawarka
Zapiekanka z pastą z szynki
jabłko
Barszcz ukraiński na biodrówce z ziel, kotleciki rybne z dorsza, ziemniaki purre z koprem, surówka z młodej kapusty i marchewki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz