czwartek, 9 sierpnia 2018

Jadłospis 13.08.2018 - 17.08.2018

data
śniadanie
II śniadanie
obiad
13.08.
2018
Chleb mieszany z masłem, ser żółty, sałata, szynka, dżem, rzodkiewka, zupa mleczna płatki owsiane
Pudding czekoladowy
banany
Pomidorowa z ryżem i ziel pietr na kurczaku, pierogi leniwe masłem i cynamonem, surówka
z marchewki
14.08.
2018
Pieczywo mieszane z masłem, miód, pasta twarogowa ze szczyp, pomidor, ogórek, papryka,
kawa na mleku
Jogurt malinowy
jabłko
Zupa kalafiorowa z ziemniakami i ziel pietr. Kotlet schabowy panierowany, ziemniaki purre z koprem, surówka z czerwonej kapusty
16.08.
2018
Chleb mieszany z masłem, pasta jajeczna rzodkiewka, pomidor, szynka westfalska, dżem, kakao
Ciastka zwierzątka
gruszki
Zupa ziemniaczana na żeberkach z ziel pietr,
ryż długoziarnisty na sypko z jabłkami prażonymi i śmietaną
17.08.
2016
Chleb mieszany z masłem, ser żółty, miód, polędwica, pomidor, ogórek,
szczypior, mleko
Kisiel ze śmietaną
jabłko
Barszcz czerwony na kurczaku z ziemniakami i ziel,ziemniaki purre z koprem, paluszki rybne z fileta, mizeria z koprem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz