czwartek, 21 czerwca 2018

Jadłospis 25.06.2018 - 29.06.2018

data
śniadanie
II śniadanie
obiad
25.06.
2018
Chleb mieszany z masłem, szynka, dżem, ogórek małosolny, pomidor,
kawa na mleku
Pudding
truskawki
Zupa kalfiorowa z kaszką manną i z ziel, pietr pierogi leniwe z masłem i cynamonem i cukrem, bukiet warzyw
26.06
2018
Chleb mieszany z masłem, miód, sałata papryka, pomidor, ogórek, pasta twarogowa, mleko
wafle
winogrono
Zupa pomidorowa z ryżem z ziel, pietr kotlet szarpany z indyka ziemniaki purre z koprem, buraczki tarte
27.06.
2018
Chleb mieszany z masłem, szynka Małgorzaty, pomidor, dżem wiśniowy, ogórek, rzodkiewka kakao
Deser owocowy
jabłka
Zupa serowa z grzankami ziołowymi i z ziel pietr , makaron penne z sosem jogurtowym i truskawkami, marchewka do chrupania
28.06
2018
Chleb wieloziarnisty z masłem, pasta z jaj ze szczypiorem, sałata
rzodkiewka, miód ogórek, zupa mleczna płatki kukurydziane
Jogurt truskawkowy
(wyrób własny)
wafle waniliowe
Zupa grochowa z ziemniakami i wędliną, pulpety w sosie pomidorowym, kluski śląskie z koprem, bukiet warzyw na parze
29.06.
2018
chleb mieszany z masłem, ser żółty, rzodkiewka, pomidor, ogórek, sałata, szynka z drobiu, papryka, dżem, mleko
Soczki 100 %
herbatniki, paluszki
banan
Zupa cebulowa na żeberkach z ziemniakami i ziel
ryż jaśminowy na sypko z jabłkami prażonymi morele suszone

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz