piątek, 1 czerwca 2018

Jadłospis 4.06.2018 - 5.06.2018

data
śniadanie
II śniadanie
obiad
4.06.
2018
Samodzielne, chleb mieszany z masłem, szynka z indyka, jaja, szczypior, dżemiki, ogórek pomidor,
kawa na mleku
Pudding waniliowy
z malinami
winogrono
Zupa paprykowa na kurczaku z ziemniakami i z ziel, pietr, kasza jaglana z sosem mięsno pomidorowym,
kalarepka do chrupania
5.06
2018
Chleb mieszany z masłem, miód, sałata, zupa mleczna płatki kukurydziane,ogórek papryka, twarożek ze szczypiorem
Galaretka owocowa
gruszka


Barszcz biały na żeberkach z ziel i ziemniakami, udziec z indyka duszony w sosie ogórkowym, kluski gnochi z koprem
6.06.
2018
Chleb mieszany z masłem, polędwica łososiowa, pomidor, szczypior, ogórek, sałata, kiełki, ser królewski, kakao
DZIEŃ DZIECKA
babeczki ze śmiet. galaretką, truskawki soczki 100%, paluszki, czipsy owocowe,
Pulpeciki mielone z szynki, ziemniaki purre z koprem, sałata lodowa z sosem winegret, woda z limonką, karotka,
7.06
2018
Chleb wieloziarnisty
z masłem, pomidory,
pasta z makreli ze szczypiorem, sałata
rzodkiewka, miód ogórek, mleko
Kisiel wiśniowy ze śmietaną
banan
Zupa jarzynowa z ziemniakami i ziel na kurczaku, makaron świderki z truskawkami i sosem jogurtowym
kalarepka do chrupania
8.06.
2018
chleb mieszany z masłem, pasta z jaj, rzodkiewka, pomidor, ogórek, szczypior, szynka z komina, mleko waniliowe
Sernik jogurtowy
(wypiek własny)
jabłko
Barszcz czerwony na żeberkach z ziel i ziemniakami, śledź w sosie jogurtowym z warzywami, ziemniaki z koprem,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz