czwartek, 7 czerwca 2018

Jadłospis 11.06.2018-15.06.2018

data
śniadanie
II śniadanie
obiad
11.06.
2018
Samodzielne, miód, chleb mieszany z masłem, pasta z jaj ze szczypiorem ser żółty bydgoski, pomidor, ogórek, zupa mleczna zacierka,
Sok anansowy
100 %
Chrupki kukurydziane
arbuz
Zupa pomidorowa z ryżem na  kurczaku z ziel, pietr,
Placki ziemniaczane
Z serkiem mascarpone, kalarepka do chrupania
12.06
2018
Chleb mieszany z masłem, dżem jagodowy, szynka chłopska, rzodkiewka, sałata, pomidor, ogórek,
szczypiorek, sałata
mleko z wanilią
Budyń waniliowy
jabłko
Zupa kalafiorowa z ziemniakami na biodrówce z ziel, pietr
Kasza jaglana z sosem jogurtowo malinowym
marchewka
13.06.
2018
Chleb wieloziarnisty z masłem, parówki z szynki na ciepło z ketchupem, pomidor, sałata, ogórek, miód, serek topiony, kakao
Rogaliki z dżemem wiśniowym 100%
winogrona
botwinka na kurczaku  z ziemniakami i ziel pietr,
kotlet z indyka, mizeria z ogórków z koprem, ziemniaki purre z koprem
14.06.
2018
Chleb mieszany z masłem, twarożek, dżem, pasta z makreli, sałata, ogórek, pomidor, rzodkiewka, papryka, koreczek szynki
bawarka
truskawki
wafle
Rosół drobiowy z makaronem i z ziel, pietr,
Kurczak w potrawce, marchewka z groszkiem i ziel, pietr, ryż brązowy na sypko z koprem
15.06.
2018
Chleb mieszany z masłem, szynka babuni, szczypior, dżem truskawkowy, sałata, pomidor, ogórek, koreczek sera, rzodkiewka, mleko
Sałatka jarzynowa
banan
Zupa ogórkowa ze świeżych ogórków na kurczaku z ziel, dorsz po grecku w sosie pomidorowym, ziemniaki purre z koprem,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz