czwartek, 13 grudnia 2018

Jadłospis 17.12.2018 - 21.12.2018

data śniadanie II śniadanie obiad
17.12.
2018
chleb mieszany z masłem, szynka od szwagra, sałata, miód pomidor, pasta z jaj
ze szczypiorem, ogórek, kakao
Sok ananasowy
herbatniki
Zupa ogórkowa z ziel, pietr, i ziemniakami na żeberkach z ryżem schab pieczony w sosie własnym
ziemniaki z koprem kalafior na parze
18.12.
2018
Pieczywo mieszane z masłem, dżem, ser żółty, krakowska sucha ogórek, pomidor, rzodkiewka,
kawa na mleku
Jogurt truskawkowy
(wyrób własny)
mandarynki
Zupa krem z zielonych warzyw z grzankami, i ziel, pulpeciki wieprzowe w sosie tatarskim, ziemniaki pure z koprem, fasolka szparagowa
19.12.
2018
Chleb mieszany z masłem, dżem, pasta z makreli z rzodkiewką, sałata, polędwica z pieca, ogórek, pomidor, mleko Bułki mleczne z masłem
winogrono
Zupa pomidorowa na biodrówce z ryżem i ziel,
pietr, makaron świderki z sosem jogurtowo malinowym, kalarepka do chrupania
20.12.
2018
Chleb mieszany z masłem, szynka z indyka, ser żółty, miód, rzodkiewka, ogórek kiszony, pomidor,
bawarka
Piernik z bakaliami
(wyrób własny)
jabłko,
suszone owoce
WIGILIA
Barszcz czerwony z uszkami i ziel, pietr
filet z miruny w panierce, ziemniaki pure z koprem,
kapusta kiszona z pieczarkami,
21.12.
2018
Chleb mieszany z masłem, dżem, schab kołodzieja, ser topiony, pomidor, papryka, dżem, zupa mleczna płatki kukurydziane Budyń waniliowy
pomarańcze
Zupa serowa na kurczaku z ziel pietr. i makaronem, ryż brązowy na sypko z jabłkami prażonymi, surówka z marchewki z jabłkiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz