czwartek, 6 grudnia 2018

Jadłospis 10.12.2018 - 14.12.2018

data śniadanie II śniadanie obiad
10.12.
2018
Chleb mieszany z masłem, szynka od szwagra, dżem, pasta twarogowa, ogórek, pomidor, szczypior rzodkiewka, kakao Jogurt jagodowy
(wyrób własny)
winogrono


Krupnik na biodrówce z ziemniakami i ziel, pietr,
łazanki z kiszoną kapustą, pieczarkami i wędliną podkarpacką,
kalarepka do chrupania
11.12.
2018
Chleb mieszany z masłem, jaja, miód, szczypior, pomidor, rzodkiewka, ogórek kiszony, szynka z indyka, kawa na mleku Kaszka manna z malinami
jabłko
Zupa jarzynowa z ziemniakami na kurczaku z koprem
pierogi leniwe z cynamonem, marchewka do chrupania
12.12.
2018
Pieczywo mieszane z masłem, ser żółty, papryka, ogórek, sałata,krakowska sucha zupa mleczna z kaszą jaglaną, dżem z wiśni Rogaliki z konfiturami
banan


Zupa marchewkowa z grzankami z ziel, pietr, pieczeń rzymska w sosie z suszonych śliwek, ziemniaki z koprem, czerwona kapusta gotow.
13.12.
2018
Chleb mieszany z masłem masłem, pasta z łososia, szynka babuni, sałata pomidor, ogórek kiszony,mleko Gofry z powidłami
gruszka
Zupa fasolowa przecierana na żeberkach z ziel pietr, gulasz drobiowy z warzywami, kasza gryczana z koprem
14.12.
2018
chleb mieszany z masłem, szynka z powały, ser topiony, rzodkiewka, pomidor, papryka, ogórek
kawa na mleku
Budyń waniliowy
z wiśniami
jabłko
Rosolnik na kurczaku z ziel pulpeciki z dorsza surówka z białej kapusty z marchewką i koprem, ziemniaki purre z koprem,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz