czwartek, 29 listopada 2018

Jadłospis 03.12.2018 - 07.12.2018

data
śniadanie
II śniadanie
obiad
03.12.
2018
Chleb mieszany z masłem, miód, ser żółty, szynka pajda ze straganu, pomidor, ogórek, papryka
kakao
Sok jabłkowy
100 %
herbatniki „BE BE”
Zupa krem z białych warzyw na kurczaku z ziel, pietr i grzankami, makaron z sosem truskawkowym
kalarepka do chrupania
04.12
2018
Chleb mieszany z masłem, dżem, pasta jajeczna, krakowska sucha, pomidor, ogórek, rzodkiewka,
kawa na mleku
Galaretka owocowa
mandarynki
Zupa pomidorowa na kurczaku z makaronem i z ziel, pietr, klopsiki mielone, ziemniaki purre z koprem, surówka z kapusty pekińskiej
05.12.
2018
Chleb mieszany z masłem, polędwica sopocka, serek topiony pomidor, ogórek rzodkiewka, sałata,
zupa mleczna płatki zbożowe
Bułka mleczna z masłem
banan
Zupa z zielonej fasolki szparagowej na biodrówce z ziemniakami i ziel, gulasz wieprzowy w sosie cygańskim, kasza kus kus, surówka z czerwonej kapusty
06.12
2018
Chleb wieloziarnisty z masłem, pasta z makreli, ser żółty, miód rzodkiewka, miód, ogórek, pomidor,
bawarka
MIKOŁAJKI
miś „Lubiś”
winogrono
soczek 100 %
Zupa żurek z białą kiełbasą, ziemniakami i z ziel, pietr,
risotto z ryżem arborio, mięsem z fileta z kurczaka i warzywami
kalarepka do chrupania
06.12
2018
Chleb mieszany z masłem, szynka z indyka, twarożek ze szczypiorem, papryka, rzodkiewka, ogórek, pomidor,
dżem, mleko
Kisiel z malinami
jabłko
Barszcz czerwony z makaronem na kurczaku z ziel, filet z dorsza panierowany, ziemniaki purre z koprem, surówka z kiszonej kapusty z ziel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz