czwartek, 15 listopada 2018

Jadłospis 19.11.2018 - 23.11.2018

data
śniadanie
II śniadanie
obiad
19.11.
2018
chleb mieszany z masłem, miód, ser topiony, szynka z komina, sałata, ogórek, pomidor, mleko
Sok ananasowy
100 %
herbatniki
Zupa gulaszowa z ziemniakami i z ziel,
makaron wieloziarnisty z sosem jogurtowo malinowym, kalarepka do chrupania
20.11.
2018
Chleb mieszany z masłem, dżem, ser żółty, polędwica z indyka, pomidor, ogórek, rzodkiewka, papryka,
kawa na mleku
Kaszka manna z truskawkami
Zupa szpinakowa z kaszą, pulpety z indyka z wątróbką w sosie pomidorowym, ziemniaki purre z koprem, marchew z groszkiem
21.11.
2018
Chleb wieloziarnisty
z masłem, jaja, pasta z makreli, krakowska sucha, sałata, pomidor, papryka, ogórek, zupa
mleczna owsianka
Bułka maślana z powidłami
mandarynki
Zupa kalafiorowa na kurczaku z ziemniakami i ziel pietr, gulasz w sosie pieczarkowym kasza gryczana z koprem, surówka z białej kapusty
22.11.
2018
Chleb wieloziarnisty
z masłem, parówki z szynki z ketchupem, sałata, miód, pomidor, rzodkiewka, ogórek
kakao
Twarożek truskawkowy
(wyrób własny)
winogrono
Zupa grochowa na szynce westfalskiej z ziemniakami, ryż długoziarnisty na sypko z jabłkami prażonymi, marchewka do chrupania
23.11.
2018
Chleb mieszany z masłem, miód, pasta twarogowa ze szczypiorem, schab pieczony na maśle, pomidor, ogórek, sałata
bawarka
Jogurt owocowy
(wyrób własny)
Barszcz ukraiński na biodrówce z ziel, pulpeciki rybne w sosie chrzanowym, ziemniaki purre z koprem,
mizeria z koprem w sosie jogurtowym ze śmietaną

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz