czwartek, 22 listopada 2018

Jadłospis 26.11.2018 - 30.11.2018

data
śniadanie
II śniadanie
obiad
26.11.
2018
Chleb mieszany z masłem, szynka, drobiowa, miód, pasta jajeczna, rzodkiewka pomidor, ogórek
kawa na mleku
Jogurt jagodowy
(wyrób własny)
herbatniki
jabłko
Zupa z czerwonej soczewicy na kurczaku z ziemniakami i z ziel, placki ziemniaczane z twarogiem waniliowym. Marchew do chrupania
27.11
2018
Chleb mieszany z masłem, dżem, sałata krakowska sucha, papryka, pomidor,
ser żółty ogórek,
kakao
Budyń śmietankowy z malinami
winogrono
Zupa jarzynowa z brokułami ziemniakami i z ziel, zabielana gulasz wieprzowy, kasza wiejska z koprem, buraczki tradycyjne,
28.11.
2018
Chleb wieloziarnisty z masłem, pasta z łososia ze szczyp, pomidor, miód, ogórek kiszony, polędwica sopocka, bawarka
Rogalik z dżemem truskawkowym
mandarynki
Zupa ogórkowa na biodrówce z ziel pietr i ziemniakami, kotlet schabowy, ziemniaki pure z koprem, surówka z kapusty pekińskiej
29.11
2018
Chleb mieszany z masłem, szynka z indyka, ser żółty, pomidor, ogórek świeży, zupa mleczna płatki owsiane
Drożdżówka z jagodami
(wypiek własny)
Zupa pieczarkowa na kurczaku z ziel, pietr i ziemniakami, makaron z sosem pomidorowym z piersią z kurczaka, marchewka junior
30.11.
2018
chleb mieszany z masłem, dżem, pasta twarogowa,szczypior rzodkiewka, pomidor, ogórek, papryka, sałata, krakowska sucha,
mleko
Gofry z musem malinowym
banan
Zupa z dyni z mleczkiem kokosowym ziemniakami i ziel i szynką
dorsz w panierce ziemniaki z koprem, surówka z warzyw korzennych z ziel, pietr,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz