czwartek, 29 marca 2018

Jadłospis 03.04.2018 - 06.04.2018

data
śniadanie
II śniadanie
obiad
03.04.
2018
Chleb mieszany z masłem, miód, dżem ser żółty, sałata, ogórek, pomidor, herbatka owocowa
Budyń czekoladowy ze śmietaną
owoce suszone
Zupa ziemniaczana na kurczaku z ziel, pietr naleśniki z serkiem mascarpone
kalarepka do chrupania
04.04
2018
Chleb mieszany z masłem, miód, pasta twarogowa, pomidor, ogórek, rzodkiewka, zupa mleczna płatki orkiszowe
Rogale z masłem
jabłka
Zupa brokułowa na biodrówce z ziel, pietr, udziec z indyka duszony w ziołach, kasza jęczmienna, marchewka junior
05.04.
2018
Chleb mieszany z masłem, pasztet drobiowy, jaja, sałata pomidor, rzodkiewka,
bawarka
Galaretka wiśniowa
mandarynki
Zupa kalafiorowa z kaszką manną i ziel pietr, kopytka z kapustą kwaszoną z wędliną
kalarepka
06.04
2018
Chleb wieloziarnisty z masłem, polędwica, ser wędzony,szczypior, sałata, rzodkiewka, miód, ogórek,
mleko
Sok mandarynkowy
100 %
ciastka kruche
banan
Zupa szpinakowa z z kaszą na kurczaku z ziel, paluszki rybne z fileta, ziemniaki purre z koprem, mizeria z ogórków z koprem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz