niedziela, 25 marca 2018

Jadłospis 26.03.2018 - 30.03.2018


data śniadanie II śniadanie obiad
26.03.
2018
Samodzielne chleb mieszany z masłem, pasta z jaj, miód, łosoś wędzony, pomidor, ogórek, szczypior, szynka, mleko Sok z marchwi 100%
ciastka kruche
jabłka
Zupa grochowa na wędzonce z ziemniakami, pierogi leniwe z cynamonem, masłem i cukrem, kalarepka
do chrupania
27.03.
2018
Chleb mieszany z masłem, parówki z szynki na ciepło, sałata papryka, rzodkiewka, pomidor, dżem
kawa na mleku
Kisiel owocowy ze śmietaną
winogrona


Zupa jarzynowa na kurczaku z ziel, pietr,
gulasz z fileta z indyka
duszony z warzywami ziemniaki purre z koprem,
28.03.
2018
Bułka grahamka
z masłem, pasta z twarogu, rzodkiewka, polędwica z indyka,
ogórek kwaszony, pomidor, kakao
Kaszka manna
z malinami
mandarynki
Zupa kalafiorowa na żeberkach z ziemniakami i ziel, pietr, makaron penne z sosem jogurtowo - truskawkowym, kalarepka do chrupania
29.03.
2018
Chleb mieszany z masłem, ser żółty królewski, pomidor, rzodkiewka, miód, zupa mleczna płatki kukurydziane ŚNIADANIE WIELKANOCNE
żurek z białą kiełbasą z ziel, jaja nadziewane łosiem i awokado, szynka Małgorzaty, chleb z masłem, babka (wypiek własny) owoce suszone, napój cytrynowy,
budyń waniliowy, banany
30.03.
2018
Chleb mieszany z masłem, polędwica łososiowa, ser wędzony dżem jagodowy pomidor, ogórek, sałata
rzodkiewka,
kawa na mleku
Sałatka owocowa Zupa pomidorowa na biodrówce z makaronemi i z ziel, pietr,
ryż długoziarnisty na sypko z jabłkami prażonymi
karotka do chrupania
wielkanoc-ruchomy-obrazek-0062wielkanoc-ruchomy-obrazek-0062

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz