piątek, 2 marca 2018

Jadłospis 05.03.2018 - 09.03.2018

data
śniadanie
II śniadanie
obiad
05.03.
2018
Samodzielne chleb mieszany z masłem, polędwica z indyka, miodziki, ser wędzony, pomidor, ogórek, mleko
Sok z anansów
100 %
ciastka kruche
jabłka


Zupa ogórkowa na kurczaku z ziemniakami i ziel, ryż długoziarnisty z sosem jogurtowym i malinami, kalarepka
do chrupania
06.03.
2018
Bułka angielka z masłem, parówki z szynki na ciepło, papryka, ogórek, rzodkiewka, kawa na mleku, herbata z cytryną
Jogurt naturalny z truskawkami
mandarynka
Zupa fasolowa na żeberkach z ziemnikami i ziel pietr. Pieczeń z udzica z indyka w ziołach, bukiet warzyw na parze, kasza gryczana z koprem
07.03.
2018
Bułki z masłem, metka łososiowa, twarożek z kiełkami i rzodkiewką, dżem, sałata, pomidor,
zupa mleczna płatki jaglane
Kisiel owocowy ze śmietaną,
jabłko


Zupa gulaszowa z karkówki z ziemniakami i ziel, wątróbka z drobiu, ziemniaki purre z koprem, surówka z kwaszonej kapusty
08.03.
2018
Chleb mieszany z masłem, pasta z makreli z ogórkiem i szczypiorem, miód pomidor, ogórek,
bawarka
Budyń czekoladowy
winogrono
Rosolnik z ziel i kaszką manną, pulpeciki mielone wieprzowe nadziewane dynią, ziemniaki purre z ziel, surówka z marchewki
09.03.
2018
chleb wieloziarnisty z masłem, szynka Małgorzaty, pasztet, rzodkiewka, dżem, ser topiony, szczypior, sałata, ogórek, kiełki
kakao
Kaszka manna z malinami
banan
Szczawiowa z jajkiem na biodrówce z ziel, pietr, filet z dorsza w panierce, ziemniaki purre z koprem, surówka z selera, jabłka i kukurydzy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz