poniedziałek, 19 marca 2018

Jadłospis 19.03.2018 - 23.03.2018

pokarm-i-napoj-ruchomy-obrazek-0425
data śniadanie II śniadanie obiad
19.03.
2018
Samodzielne chleb mieszany z masłem, szynka z indyka, miód, ser królewski, pomidor, ogórek kwaszony, mleko Sok z ananasów
100 %
ciastka kruche
pomarańcze


Zupa szczawiowa na kurczaku z ziemniakami wędliną i ziel, ryż długoziarnisty z jabłkami prażonymi i śmietaną kalarepka do chrupania
20.03.
2018
Chleb mieszany z masłem, ser topiony, dżem wiśniowy, papryka, ogórek, rzodkiewka, kiełki
zupa mleczna płatki owsiane
Galaretka truskawkowa
winogrono
Zupa kalafiorowa na żeberkach z ziemniakami i ziel pietr. Gulasz wieprzowy w sosie myśliwskim, bukiet warzyw, kluski gnochi z koprem
21.03.
2018
Bułki z masłem, pasta z makreli, szynka sołtysa, miód lipowy, sałata, pomidor, kiełki
szczypior, papryka
kakao
Bułka angielka z masłem czosnkowym
mandarynka


Zupa pomidorowa z ryżem na biodrówce z ziel, makaron penne w sosie jogurtowo truskawkowym
karotka
22.03.
2018
Chleb mieszany z masłem, pasta z jaj ze szczypiorem, dżem, ser wędzony pomidor, ogórek kwaszony
mleko
Budyń czekoladowy
jabłko
Zupa fasolowa na biodrówce z ziemniakami i ziel,
gyros z ryżem basmati, warzywami i sosem czosnkowym
23.03.
2018
chleb wieloziarnisty z masłem, metka bawarska, ser żółty, rzodkiewka, miód, sałata, ogórek, kiełki
koreczek szynki, bawarka
Jabłko zapiekane z cynamonem Barszcz ukraiński na żeberkach z ziemniakami i ziel,
filet z dorsza po grecku, ziemniaki purre z koprem,
banan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz