środa, 31 października 2018

Jadłospis 05.11.2018 - 09.11.2018

data
śniadanie
II śniadanie
obiad
05.11.
2018
Chleb mieszany z masłem, polędwica z pasieki, miód, sałata, pasta z jaj,
pomidor, ogórek, szczypior, kakao
Sok ananasowy herbatniki „BE BE”
Zupa ogórkowa z ziel, na biodrówce z ziemniakami, naleśniki z serem twarogowym i cynamonem
kalarepka do chrupania
06.11.
2018
Pieczywo mieszane z masłem, ser żółty krakowska sucha, dżem, papryka, sałata, pomidor, kawa na mleku
Kasza manna z sosem malinowym
jabłko
Krupnik na żeberkach z z wędliną, ziemniakami i z ziel,
gołąbki w sosie pomidorowym, ziemniaki pure z koprem
07.11.
2018
Chleb mieszany z masłem, szynka z komina, twarożek ze szczypiorem, pomidor, ogórek
rzodkiewka,
mleko
Bułki z powidłami śliwkowymi,
winogrono
Zupa jarzynowa na kurczaku zagrodowym z ziemniakami i ziel,
gulasz wieprzowy, kasza gryczana z koprem, surówka z kiszonej kapusty z ziel
08.11.
2018
Chleb wieloziarnisty z masłem, miód, ser żółty, plędwica z pasieki, pomidor, ogórek, rzodkiewka,
zupa mleczna płatki orkiszowe
Budyń waniliowy z truskawkami,
jabłko
Rosół drobiowy z ziel pietr, i makaronem włos anielski, potrawka z kurczaka, ryż długoziarnisty na sypko, marchewka z groszkiem z ziel, pietruszką
09.11.
2018
chleb mieszany z masłem, dżem, jaja, szynka z indyka, pomidor, ogórek, sałata, bawarka
Galaretka z malinami
mandarynka
Zupa rybna na dorszu z ziel, z lanymi kluskami, makaron gryczany z twarogiem, masłem i cukrem, karotka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz