czwartek, 11 października 2018

Jadłospis 15.10.2018 - 19.10.2018

data
śniadanie
II śniadanie
obiad
15.10.
2018
Chleb mieszany z masłem, pasta z szynki dżem, sałata, ogórek, pomidor, szczypiorek, papryka, mleko
Sok warzywno owocowy
chrupki kukurydziane
winogrono
Zupa grochowa na szynce wędzonej z ziemniakami i z makaron wieloziarnisty z sosem jogurtowo truskawkowym, karotka
16.10.
2018
Chleb mieszany z masłem, pasta jajeczna, miód, szynka z indyka, rzodkiewka, sałata, ogórek kiszony
kakao
Kaszka manna z malinami
jabłko
Zupa szpinakowa na biodrówce z kaszą i ziel, bitki z indyka w sosie paprykowo pomidorowym, ziemniaki pure z koprem, surówka z kiszonej kapusty
17.10.
2018
Chleb mieszany z masłem, polędwica sopocka, dżem,pasta z makreli sałata pomidor, kawa na mleku
Kisiel owocowy
mandarynki
Barszcz biały na kurczaku z ziemniakami, jajem i ziel, pierogi leniwe z masłem i cynamonem, surówka z marchewki i jabłka
18.10.
2018
Bułka maślana z masłem, miód, serek topiony, pomidor, ogórek, rzodkiewka, sałata, szczypiorek, zupa mleczna płatki jęczmienne
Jogurt bananowy
(wyrób własny)
chipsy z jabłek
Zupa kalafiorowa na biodrówce z ziemniakami i ziel pietr, gulasz duszony w sosie ziołowym, kasza gryczana z koprem, surówka z czerwonej kapusty z jabłkiem
19.10.
2018
Chleb mieszany z masłem, miód, szynka Małgorzaty, pasta twarogowa, pomidor, ogórek, rzodkiewka,
sałata, papryka, bawarka
Budyń śmietankowy z malinami
banan
Zupa pieczarkowa na kurczaku z ziemniakami z ziel, pietr,
dorsz w panierce z ziołami śródziemnomorskimi, ziemniaki pure z koprem,
sałata z sosem jogurtowym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz