czwartek, 4 października 2018

Jadłospis 08.10.2018-12.10.2018

data
śniadanie
II śniadanie
obiad
08.10.
2018
Chleb wieloziarnisty z masłem, miód, pasta z jaj, sałata, rzodkiewka, szynka z komina,
pomidor, kawa na mleku
Budyń czekoladowy
jabłko
Rosół z drobiu z makaronem i z ziel. Pietr, potrawka z fileta kurczaka, ryż na sypko, groszek z marchewką, kalarepka
09.10.
2018
Chleb mieszany z masłem dżem jagodowy, ser żółty polędwica sopocka, ogórek, pomidor,
szczypior, papryka,
kakao
Twaróg owocowy
(wyrób własny)
Zupa brokułowa na biodrówce z ziemniakami i ziel, fasolka po bretońsku w sosie pomidorowym, ziemniaki z ziel, marchewka do chrupania
10.10.
2018
Chleb mieszany z masłem, pasta z makreli z rzodkiewką, ogórek kwaszony, pomidor, szynka pajda ze straganu
bawarka
Kisiel owocowy
banan
Zupa jarzynowa na kurczaku z ziemniakami i z ziel, pietr, pieczeń rzymska, ziemniaki z ziel, sałatka z kiszonych ogórków z cebulką
11.10.
2018
Pieczywo mieszane z masłem ser żółty królewski, miód, ogórek, sałata szczypior, rzodkiewka, pomidor, zupa mleczna lane kluski
sok
mandarynkowy
wafle,
Zupa ziemniaczana na żeberkach ze szczypiorkiem
łazanki z kapustą, pieczarkami i szynką
kalarepka do chrupania
12.10.
2018
Chleb wieloziarnisty z masłem, pasta twarogowa z ziołami, ogórek, pomidor, szynka z indyka, rzodkiewka, sałata, papryka,
mleko
Galaretka z malinami
jabłko
Zupa krem z zielonego groszku z ziemniakami
i z ziel, kotlety rybne w sosie koperkowym ziemniaki z koprem, kapusta czerwona z jabłkiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz