poniedziałek, 22 października 2018

Jadłospis 22.10.2018-26.10.2018

data
śniadanie
II śniadanie
obiad
22.10.
2018
Chleb mieszany z masłem, wedlina krakowska, ser żółty, miód, pomidor, ogórek, szczypiorek, sałata, kakao
Gofry z dżemem truskawkowym
jabłko
Kapuśniak z kiszonej kapusty z ziemniakami i z ziel pietr, makaron świderki z filetem z kurczaka w sosie pomidorowym, karotka
23.10.
2018
Chleb mieszany z masłem, twarożek ze szczypiorem, polędwica z pasieki, dżem, sałata, rzodkiewka, ogórek kiszony, mleko
Zapiekanka na bułce paryskiej z masłem czosnkowym, winogrono
Rosolnik na kurczaku z kaszką manną i z ziel
kotlet schabowy, ziemniaki pure z ziel, mizeria z koprem w sosie jogurtowym,
24.10.
2018
Pieczywo mieszane z masłem, pasta z łososia polędwica sopocka, sałata, ogórek, pomidor, dżem, rzodkiewka,
bawarka
Deser waniliowy
gruszki
Barszcz ukraiński na żeberkach z ziemniakami i ziel , ryż jaśminowy na sypko z jabłkami prażonymi, surówka
z kalarepki
25.10.
2018
Bułki grahamki z masłem, miód, ser żółty rzodkiewka, ogórek, sałata, zupa mleczna płatki kukurydziane
Sok jabłkowy
herbatniki
mandarynka
Zupa fasolowa z ziemniakami na biodrówce z ziel, gulasz z szynki, kasza jęczmienna z koprem, buraczki tarte
26.10.2018
Chleb mieszany z masłem, pasta z jaj ze szczypiorem, dżem, polędwica z indyka, rzodkiewką, pomidor, ogórek, kawa na mleku
Drożdżówka
(wyrób własny)
banan
Zupa pomidorowa z makaronem na kurczaku z ziel, duszony filet z miruny z ziołami i z warzywami, ziemniaki pure z koprem,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz