czwartek, 7 lutego 2019

Jadłospis 11.02.2019 - 15.02.2019

data
śniadanie
II śniadanie
obiad
11.02.
2019
Chleb mieszany z masłem, szynka z indyka, serek topiony, pomidor, ogórek sałata, dżem, zupa mleczna płatki owsiane
A:1,2,5
Sok anansowy
ciastka kruche






A:1
Krupnik z kaszą jaglaną na biodrówce z ziel, pietr, placki ziemniaczane z wędliną i serem parmezanem
surówka wiosenna
A:2,6,
12.02.
2019
Chleb mieszany z masłem, dżem, pasta jajeczna, polędwica sopocka, miód pomidor, sałata, ogórek szczypiorek, rzodkiewka,
kakao
A:1,2,5
Kisiel cytrynowy
gruszka










Zupa krem z brokułów z groszkiem ptysiowym i ziel, gulasz wieprzowy z karkówki
i szynki, kasza gryczana prażona z koprem, bukiet warzyw na parze
A: 1,2,6,
13.02.
2019
Chleb mieszany z masłem, miód, szynka od szwagra, papryka, pomidor, pasta z tuńczyka, dżem ogórek, rzodkiewka, sałata,
kawa na mleku
A:1,2,5,12
Bułki z masłem czosnkowym
jabłka






A:1,2
rosolnik na kurczaku z kaszą manną i ziel, pietr, pulpeciki wieprzowe, ziemniaki pure z koprem, żółta fasolka szparagowa gotowana na parze z masłem
A:2,6,14
14.02.
2019
SAMODZIELNE Chleb mieszany z masłem, miód, krakowska sucha, ser żółty, ogórek, sałata, pomidor, malinowy, szczypior, papryka, bawarka
A:1,2,5,
Budyń waniliowy
banan








A:2
Zupa ogórkowa na żeberkach z ziemniakami i ziel, pietr, makaron świderki z sosem jogurtowo śmietanowym z owocami, marchewka do chrupania
A:1,2,6,
15.02.
2019
Chleb mieszany z masłem, pasta twarogowa, miód szczypior, pomidor, szynka pajda ze straganu, ogórek zupa mleczna płatki kukurydziane
A:1,2,5
Chruściki
(wypiek własny)
jabłko






A:1,2,3
Zupa pieczarkowa na kurczaku z makaronem i z ziel, pietr,
śledź z cebulką, jabłkiem i ogórkiem kiszonym w sosie jogurtowym, ziemniaki pure z koprem,
A:1,2,6,12

Alergeny A:
1. gluten, 2. mleko, 3. jaja, 4. soja, 5. sezam, 6. seler, 7.gorczyca, 8. orzeszki arachidowe 9. orzechy, 10. łubin, mąka łubinowa, 11. skorupiaki, 12. ryby, 13. mięczaki,14.dwutlenek siarki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz