czwartek, 7 marca 2019

Jadłospis 11.03.2019 - 15.03.2019

data
śniadanie
II śniadanie
obiad
11.03.
2019
Chleb mieszany z masłem, szynka z komina, jaja gotowane, pomidor, ogórek sałata, rzodkiewka,
kawa na mleku
A:1,2,5
Sok ananasowy
chrupki kukurydziane






A:1
Kapuśniak z białej kapustyna kurczaku z ziemniakami i z ziel, pietr, gyros z sosem czosnkowym, ryż brązowy na sypko, karotka do chrupania
A:6,
12.03.
2019
Chleb mieszany z masłem, dżem jagodowy, polędwica sopocka, serek topiony, pomidor, sałata, ogórek szczypiorek, rzodkiewka,
kakao
A:1,2,5
Kisiel malinowy z truskawkami
jabłko








Zupa brokułowa na biodrówce z ziemniakami i ziel, pietr,
pierogi leniwe z masłem, cukrem i cynamonem,
surówka z marchewki z jabłkiem
A: 1,2,3,6,
13.03.
2019
Chleb mieszany z masłem, miód, szynka z indyka, papryka, pomidor, pasta z makreli, ogórek kiszony, rzodkiewka, sałata,
bawarka
A:1,2,5,12
Bułki mleczne z masłem
gruszka








A:1,2
Zupa pomidorowa na kurczaku z kaszą jaglaną zziel, pietr, kotlet schabowy w panierce z otrębów, ziemniaki pure z koprem, kapusta czerwona gotowana
A:1,2,3,6,
14.03.
2019
SAMODZIELNE Chleb mieszany z masłem, miód, szynka Małgorzaty, ser żółty, ogórek, sałata, pomidor, dżem, szczypior, papryka, mleko
A:1,2,5,
Galaretka pomarańczowa
banan










Zupa włoska na żeberkach z makaronem świderki i ziel, pietr, fasolka po bretońsku z wędliną śląską, ziemniaki pure z koprem,
kalarepka do chrupania
A:1,2,6,
15.03.
2019
Chleb wieloziarnisty z masłem, dżem, koreczki z szynki i sera żółtego, szczypior, pomidor, ogórek zupa mleczna płatki owsiane
A:1,2,5
Kaszka manna z jagodami
jabłko






A:1,2,
Zupa dyniowa na szynce wędzonej z ziemniakami i z ziel, pietr, pulpeciki duszone z dorsza, ziemniaki pure z koprem, kalafior na parze
A:1,2,3,6,12

Alergeny A:
1. gluten, 2. mleko, 3. jaja, 4. soja, 5. sezam, 6. seler, 7.gorczyca, 8. orzeszki arachidowe 9. orzechy, 10. łubin, mąka łubinowa, 11. skorupiaki, 12. ryby, 13. mięczaki,14.dwutlenek siarki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz